Υπηρεσίες

Γιατί συμβόλαιο υποστήριξης με μας

Ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, γνωρίζετε ότι πολλές από τις επιχειρηματικές σας διαδικασίες βασίζονται στην τεχνολογία. Εάν έχετε προβλήματα με το υλικό ή το λογισμικό του υπολογιστή, τις συνδέσεις στο Διαδίκτυο ή τις εσωτερικές βάσεις δεδομένων, όλα σταματούν.

Παρόλο που ίσως έχετε σκεφτεί να προσλάβετε εσωτερικούς υπαλλήλους πληροφορικής για να σας βοηθήσουν σε θέματα τεχνολογίας, υπάρχουν πολλά οφέλη για το γιατί η μικρή επιχείρησή σας (SMB) χρειάζεται διαχειριζόμενες υπηρεσίες πληροφορικής απο εξωτερικό συνεργάτη.
Πιστεύουμε ότι θα επωφεληθείτε από το ενδεχόμενο να εξετάσετε τις υπηρεσίες υποστήριξης IT, ειδικά εάν ορισμένοι από τους υπαλλήλους σας εργάζονται τώρα από απόσταση.

Οι διαχειριζόμενες υπηρεσίες πληροφορικής είναι ένας ολοκληρωμένος τρόπος για την εξωτερική ανάθεση της καθημερινής διαχείρισης των αναγκών της τεχνολογίας πληροφοριών της επιχείρησής σας. Όχι μόνο οι διαχειριζόμενες υπηρεσίες πληροφορικής ελευθερώνουν το πρόγραμμά σας, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε το χρόνο σας στις σημαντικές εργασίες σας, αλλά επίσης υποστηρίζει την ανάπτυξη και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Ένας πάροχος υπηρεσιών (MSP) μπορεί να γίνει το τμήμα IT σας, ανάλογα με τους συγκεκριμένους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Τι είναι οι διαχειριζόμενες υπηρεσίες πληροφορικής;

Ενώ πολλοί γνωρίζουν τον ρόλο ενός τμήματος πληροφορικής σε μια εταιρεία, πολλοί δεν γνωρίζουν τι μπορεί να κάνει μια εξωτερική ομάδα υπηρεσιών πληροφορικής για την επιχείρησή τους.

Ένα εσωτερικό τμήμα πληροφορικής αποτελείται συχνά από ένα ή περισσότερα μέλη του προσωπικού που γνωρίζουν τη διαχείριση δικτύου, την εγκατάσταση υλικού και λογισμικού και την αντιμετώπιση τεχνικών ζητημάτων. Σε ορισμένες μικρές επιχειρήσεις, μπορεί να σημαίνει εσείς, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης.

Οι υπηρεσίες διαχειριζόμενης πληροφορικής, από την άλλη πλευρά, μπορούν να προσφέρουν στην επιχείρησή σας όλα αυτά και πολλά άλλα. Ένας  πάροχος υπηρεσιών (MSP) αποτελείται από επαγγελματίες πληροφορικής, 

Ένας πάροχος υπηρεσιών πληροφορικής έχει συνήθως ένα ευρύ φάσμα γνώσεων και εμπειρογνωμοσύνης. Αλλά αντί να εργάζονται επιτόπου στην επιχείρησή σας, λειτουργούν εξ αποστάσεως. Αυτό σημαίνει ότι ο MSP σας απέχει μόνο ένα τηλεφώνημα ή ένα email, όποτε χρειαστείτε, ακόμη και κατά τη διάρκεια εκτός ωρών.

Ποια είναι τα οφέλη των διαχειριζομένων υπηρεσιών πληροφορικής για υπαλλήλους μικρών επιχειρήσεων;

Εύρος γνώσεων: Ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη από την πρόσληψη ενός MSP για την παροχή υπηρεσιών πληροφορικής για τη μικρή σας επιχείρηση είναι το εύρος των γνώσεών τους

Ένας MSP είναι ένας πόρος έμπειρων επαγγελματιών που έχουν δεκαετίες εμπειριών. Ένας MSP έχει διάφορα υπόβαθρα και εξειδικεύσεις, πράγμα που σημαίνει ότι τυχόν προβλήματα που έχετε θα επιλυθούν γρήγορα

.Προληπτική συντήρηση και παρακολούθηση: Ένας MSP μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή προβλημάτων πριν συμβούν. Όταν έχετε έναν MSP στη διάθεσή σας, μπορούν να σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι όλο το υλικό και το λογισμικό σας είναι ενημερωμένα και ότι μπορούν να παρατηρήσει ζητήματα ασφαλείας προτού γίνουν πρόβλημα.

Παρεχόμενες υπηρεσίες προς μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Η Tech eXperts προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες, που μπορούν να καλύψουν όλες τις επιχειρησιακές σας ανάγκες, διασφαλίζοντας έτσι τη συνεχή και απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησής σας.
Προσπαθούμε να είμαστε ένας γρήγορος, αξιόπιστος και συνεπής συνεργάτης, τον οποίο μπορείτε να εμπιστευθείτε , χωρίς να έχετε το άγχος της επίλυσης τεχνικών προβλημάτων.
Τα περισσότερα από 20 χρόνια που είμαστε στον χώρο της τεχνικής υποστήριξης, κάτι που έχουν ήδη εκτιμήσει πολλοί εταιρικοί πελάτες, αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα της δουλειάς μας και την αποτελεσματικότητά μας.

Υποστήριξη επαγγελματικών δικτύων

Η δικτύωση υπολογιστών είναι αναγκαία στο επιχειρησιακό περιβάλλον. Όλες οι επιχειρήσεις στηρίζονται στην καλωδιακή ή ασύρματη δικτύωση του τοπικού δικτύου τους (LAN) για την πρόσβαση στους κοινόχρηστους πόρους της επιχείρησης, όπως οι εκτυπωτές, τα αρχεία, οι κεντρικοί υπολογιστές/διακομιστές (servers), και το Διαδίκτυο (Internet).
Οι μηχανικοί μας θα συνεργαστούν μαζί σας για να αναλύσουν τις τεχνολογικές και επιχειρησιακές σας ανάγκες προσαρμόζοντας το υπάρχον δίκτυο σας σε ένα δίκτυο που καλύπτει στο 100% τις ανάγκες σας και να λειτουργεί κανονικά και ελεγχόμενα την ροή της επιχείρησή σας.

Cloud computing

Με απλά λόγια, το cloud computing είναι η παροχή υπηρεσιών υπολογιστών – συμπεριλαμβανομένων διακομιστών, αποθήκευσης, βάσεων δεδομένων, δικτύωσης, λογισμικού, αναλυτικών στοιχείων και πληροφοριών – μέσω του Διαδικτύου («το σύννεφο») για να προσφέρει ταχύτερη καινοτομία, ευέλικτους πόρους και οικονομίες κλίμακας. Συνήθως πληρώνετε μόνο για υπηρεσίες cloud που χρησιμοποιείτε, βοηθώντας σας να μειώσετε το λειτουργικό σας κόστος, να διαχειριστείτε την υποδομή σας πιο αποτελεσματικά και να κλιμακώσετε καθώς οι ανάγκες της επιχείρησής σας αλλάζουν.

Παράδειγμα τέτοιων υπηρεσιών cloud είναι η υπηρεσίες Microsoft 365 (Ηλεκτρονική αλληλογραφία, εργαλεία συνεργασίας ομάδων, εργαλεία αποθήκευσης κ.λ.π) , οι υπηρεσίες που παρέχονται απο την πλατφόρμα Microsoft Azure cloud (Cloud SQL,Cloud Virtual Machines, Cloud Storage κ.λ.π.). Εμείς στην Tech eXperts μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το καταλληλότερο για την επιχείρησή σας εργαλείο οσον αφορα την σχέση κόστους με όφελος, και να υλοποιήσουμε την επιλογή σας .

 

Μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας με τα ακόλουθα:

  • Ανάλυση δικτύου / Εγκατάστασης
  • Ηλεκτρονική απογραφή όλων των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των περιφερειακών συσκευών
  • Τοπολογία δικτύου και σχέδιο αναβάθμισης
  • Συνεδρίες Απομακρυσμένης Υποστήριξης σε εργάσιμες ώρες και ημέρες
  • Δωρεάν Remote Server monitoring (τακτικο πρόγραμμα ελέγχων)
  • Εξάντληση Ωρών απο πακέτο προαγοράς ωρών Υποστήριξης
  • Το μισό της ώρας για εργασίες στο εργαστήριο μας
  • Ελάχιστη χρέωση για επιτόπιες εργασίες 1 ώρα και παράγωγα της ½ Ώρας . Ελάχιστη χρέωση ¼ ωρας για απομακρυσμένες εργασίες και παράγωγα του ¼ ώρας
  • Χωρίς Ειδικό κατάλογο Εργασιών * Ολες οι εργασίες τεχνογνωσίας χρεώνονται με τον ίδιο τρόπο
  • Απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη 9π.μ-9μ.μ
  • Ανταπόκριση 4 ωρών (εργάσιμες) για Servers, 8 ωρών (εργάσιμες) για πρόγραμμα 2 και 24 ωρών για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις
  • Οι πρωινές κλήσεις συνήθως αντιμετωπίζονται εντός της ίδιας ημέρας
  • Όλες οι εργασίες συνοδεύονται απο ηλεκτρονικά αποστελλόμενο Δελτίο τεχνικών εργασιών με αναλυτικά στοιχεία για την πραγματοποιηθείσα εργασία
  • Οι Συμβάσεις έχουν ημερολογιακή διάρκεια 12 μηνών ενώ οι Επεκτάσεις προαγοράς ωρών είναι ελεύθερες (μεταφέρονται στον επόμενο χρόνο μέχρι να μηδενιστούν)).

Υποστήριξη μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων

75%

Δημιουργία Ιστοσελίδων

40%

Απομακρυσμένη υποστήριξη

80%

Λοιπές εργασίες ΙΤ

20%

Ας συνεργαστούμε

Ενδιαφερομαι